Legyél te is részese az egyik legnagyobb hatású üzleti fesztivál csapatának. Dolgozz olyan projekteken, melyeknek valódi értéke van, élvezd a munkát gyümölcsét egy-egy sikeres rendezvény után!
Olyan kommunikációs szuperhőst keresünk, aki népszerűsíti az eseményeinket, kommunikációs projektjeinkkel támogatja a legnagyobb üzleti fesztiválokat Magyarországon, ezzel nemcsak a fesztiválozóinkat, hanem a partnereinket is nagyon boldoggá teszi!
Ha te egy pörgős, tapasztalt kommunikációs szakember vagy, aki ügyesen zsonglőrködik több feladattal egyszerre és motivál, hogy meghatározó piaci szereplőkről/szereplőkkel dolgozz, akkor olvass tovább!
Feladataid lesznek
- az eseményeink kommunikációjának megtervezése, amihez megvannak már a jó gyakorlatok, de mindig számítunk az újító ötletekre is
- a kampányok végrehajtásának levezénylésében aktív részvétel:
- timing és mérföldkövek nyomonkövetése
- hirdetés, online poszt (Fb, Insta, Linkedin) és hírlevél szövegek megírása és/vagy kapcsolattartás szövegíró kollégákkal
- kreatív tartalmak igénylése és ellenőrzése
- online hirdetések kapcsán szakértővel kapcsolattartás
- folyamatos iterálás a projekt KPI-ok mentén
- reporting és adminisztráció a megvalósult kommunikációról
- aktív részvétel partnereink kommunikációjának, megjelenésének támogatásában, segítve ezzel őket az üzleti céljaik elérésében. Nálunk a szponzorált tartalom is mindig szakmai értéket képvisel!
- a kommunikációs csapat tagjaként aktív részvétel a közös gondolkodásokban, ötletelésekben és azok végrehajtásában
Amit várunk tőled:
- minimum 3 év marketing – kommunikáció területén szerzett releváns tapasztalat (bár nem az évek számítanak igazán, hanem a rátermettség, nyitottság és hozzáállás, de mindent nem tudunk a 0-ról megtanítani)
- jó kommunikációs képesség, szóban és írásban egyaránt
- ügyesen zsonglőrködsz több feladattal egyszerre, képes vagy újratervezni
- az online kommunikációs trendeket ismered vagy nyitott vagy rá, újdonságokkal szívesen kísérletezel
- társalgási szintű angol nyelvtudás
- alapfokú excel ismeret. Makrókat írni nem kell, de ne gyere zavarba ha táblázatokból kell infót kinyerni, vagy riportokat kell vezetni bennük
- érdeklődés az üzleti szcéna és az ahhoz kapcsolódó új trendek – legyen szó HR, IT, sales vagy más üzleti területek – iránt.
- nagyon szeretjük az ügyfeleinket, ezért fontos, hogy türelmes és kedves legyél, de egyben határozott is, aki asszertíven tud érdekérvényesíteni
- légy rugalmas, a rendezvényszervezés egy ciklikus iparág
Te vagy az ideális jelölt, ha
- pörgős, lendületes vagy
- pontosan és precízen végzed a feladataidat
- tudsz önállóan dolgozni, de lételemed a csapatmunka
- probléma helyett megoldásokat látsz
- imádod a lehetetlent, és bírod az out of the box gondolkodást
- proaktív vagy és kísérletező
- a krízis és a káosz is motivál 🙂
Munka jellege:
- full time elfoglaltság
- megbízási szerződés
- 60% home office
Csatlakozz, ha
- változatos feladatokra és izgalmas kihívásokra vágysz
- egy összetartó, jóf ej csapatban
- ahol büszke lehetsz arra, ami alkotsz és hozzájárulhatsz te is a haza üzleti kultúra legmenőbb eseményének még színesebbé tételéhez
Hogy milyen itt dolgozni?
- Kicsit mindenki őrült – de jó őrült és imádjuk, amit csinálunk
- Hetente néhány alkalommal személyesen is találkozunk, de ezeket leszámítva igazi work from anywhere munkahely vagyunk.
- Őrült tempóban növekszünk. Ez szuper izgalmas, de időnként szuper nehéz is
Ha szereted, amit olvastál, gyere!
Ha unod, hogy az időd nagyrésze arra megy el, hogy a saját kollégáid próbálod rávenni arra, hogy valami jót csináljatok – itt a helyed!