KOMMUNIKÁCIÓS SZUPERHŐST KERESÜNK!

Legyél te is részese az egyik legnagyobb hatású üzleti fesztivál csapatának. Dolgozz olyan projekteken, melyeknek valódi értéke van, élvezd a munkát gyümölcsét egy-egy sikeres rendezvény után! 

Olyan kommunikációs szuperhőst keresünk, aki népszerűsíti az eseményeinket, kommunikációs projektjeinkkel támogatja a legnagyobb üzleti fesztiválokat Magyarországon, ezzel nemcsak a fesztiválozóinkat, hanem a partnereinket is nagyon boldoggá teszi!

Ha te egy pörgős, tapasztalt kommunikációs szakember vagy, aki ügyesen zsonglőrködik több feladattal egyszerre és motivál, hogy meghatározó piaci szereplőkről/szereplőkkel dolgozz, akkor olvass tovább!

Feladataid lesznek

  • az eseményeink kommunikációjának megtervezése, amihez megvannak már a jó gyakorlatok, de mindig számítunk az újító ötletekre is 
  • a kampányok végrehajtásának levezénylésében aktív részvétel:
    • timing és mérföldkövek nyomonkövetése
    • hirdetés, online poszt (Fb, Insta, Linkedin) és hírlevél szövegek megírása és/vagy kapcsolattartás szövegíró kollégákkal
    • kreatív tartalmak igénylése és ellenőrzése
    • online hirdetések kapcsán szakértővel kapcsolattartás
    • folyamatos iterálás a projekt KPI-ok mentén
    • reporting és adminisztráció a megvalósult kommunikációról
  • aktív részvétel partnereink kommunikációjának, megjelenésének támogatásában, segítve ezzel őket az üzleti céljaik elérésében. Nálunk a szponzorált tartalom is mindig szakmai értéket képvisel!
  • a kommunikációs csapat tagjaként aktív részvétel a közös gondolkodásokban, ötletelésekben és azok végrehajtásában 

Amit várunk tőled:

  • minimum 3 év marketing – kommunikáció területén szerzett releváns tapasztalat (bár nem az évek számítanak igazán, hanem a rátermettség, nyitottság és hozzáállás, de mindent nem tudunk a 0-ról megtanítani) 
  • jó kommunikációs képesség, szóban és írásban egyaránt
  • ügyesen zsonglőrködsz több feladattal egyszerre, képes vagy újratervezni 
  • az online kommunikációs trendeket ismered vagy nyitott vagy rá, újdonságokkal szívesen kísérletezel
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • alapfokú excel ismeret.  Makrókat írni nem kell, de ne gyere zavarba ha táblázatokból kell infót kinyerni, vagy riportokat kell vezetni bennük 
  • érdeklődés az üzleti szcéna és az ahhoz kapcsolódó új trendek – legyen szó HR, IT, sales vagy más üzleti  területek – iránt. 
  • nagyon szeretjük az ügyfeleinket, ezért fontos, hogy türelmes és kedves legyél, de egyben határozott is, aki asszertíven tud érdekérvényesíteni
  • légy rugalmas, a rendezvényszervezés egy ciklikus iparág

Te vagy az ideális jelölt, ha

  • pörgős, lendületes vagy
  • pontosan és precízen végzed a feladataidat
  • tudsz önállóan dolgozni, de lételemed a csapatmunka
  • probléma helyett megoldásokat látsz
  • imádod a lehetetlent, és bírod az out of the box gondolkodást
  • proaktív vagy és kísérletező
  • a krízis és a káosz is motivál 🙂

Munka jellege:

  • full time elfoglaltság
  • megbízási szerződés
  • 60% home office

Csatlakozz, ha

  • változatos feladatokra és izgalmas kihívásokra vágysz
  • egy összetartó, jóf ej csapatban
  • ahol büszke lehetsz arra, ami alkotsz és hozzájárulhatsz te is a haza üzleti kultúra legmenőbb eseményének még színesebbé tételéhez

Hogy milyen itt dolgozni? 

  • Kicsit mindenki őrült – de jó őrült  és imádjuk, amit csinálunk
  • Hetente néhány alkalommal személyesen is találkozunk, de ezeket leszámítva igazi work from anywhere munkahely vagyunk.
  • Őrült tempóban növekszünk. Ez szuper izgalmas, de időnként szuper nehéz is

 

Ha szereted, amit olvastál, gyere!

Ha unod, hogy az időd nagyrésze arra megy el, hogy a saját kollégáid próbálod rávenni arra, hogy valami jót csináljatok – itt a helyed!

Jelentkezés: Ha úgy érzed, hogy itt a helyed, küldj egy CV-d a karako.peter@businessfest.hu e-mail címre.