CX Summit by Konecta
Ügyfélélmény új szinten: Hogyan építs valóban „customer obsessed” szervezetet?
Az ügyfélkapcsolatok minősége ma már nem csupán versenyelőny – ez maga a siker kulcsa. Ebben a szekcióban feltárjuk az ügyfél-elégedettség és a lojalitás legújabb stratégiáit, valamint azokat a technológiai megoldásokat, amelyekkel az elvárások elébe mehetsz.
Megmutatjuk, hogyan ötvözheted a személyre szabást, az adatvezérelt döntéshozatalt és az AI-alapú insightokat egy holisztikus megközelítésben. Kiegyensúlyozhatod a humán tényezőt és az automatizációt, miközben omnichannel stratégiával teremtesz zökkenőmentes ügyfélélményt.
Megvizsgáljuk, hogyan segítheti a customer journey precíz feltérképezése az elköteleződést, és hogyan alakítható minden érintkezési pont valódi értékké. Készülj fel az ügyfélkapcsolatok új korszakára!