A mesterséges közös tudat hajnalán: működő gyakorlatok és fontos lépések egy vállalati AI-gerinc kiépítésére

földszint, szekcióterem, sárga színpad

Az AI-implementáció fázisai: AI washing, AI islands, AI backbone, AI Black Mirror. A te vállalatod hol jár? Ne felejtsük el, most is digitális ügyfélkiszolgálásról beszélünk, és jelenleg számtalan AI-megoldás funkcionálisan visszalépés ügyfélélményben a megszokott interfészekhez képest. Hogyan lehet a felhasználók valódi elvárásainak megfelelni? Hogyan lehet a vállalat adatvagyonát és profitját nem BigTech platformszolgáltatóknak tálcán átnyújtani? Hogyan beszélgetnek majd egymással az AI agentek, ha már nem csak mutatóban lesz néhány? Sőt, ül-e majd a menedzsmentben is AI?

Előadók

Georgiu Achilles

MOL Group - Head of Data, AI & Innovation

P. Tóth András

STRT Holding Nyrt. - CTO

Szoták Beáta

Deutsche Telekom IT Solutions - telekommunikációs szolgáltatások igazgatója

Moderátor

Fojtó Ágnes

CETIN - 5G, IT, Security Consultant